torsdag den 17. marts 2022

Nikon superzoom

 Jeg skal til lægen klokken 2 for at få tjekket min fod. Inden da kan kan jeg nå at lægge nogle billeder ud som jeg har taget med mit Nikon kamera. Det kaldes et kompaktkamera, men det er nu ikke specielt kompakt. Faktisk er det næsten lige så stort som spejlreflekskameraet. Billederne er ok, men farverne er lidt svagere end på spejlreflekskameraet. Det kan jeg selvfølgelig redigere og ændre, men det er lidt besværligt. Det er selvfølgelig spændende at jeg kan fotografere ting i Sverige som jeg ikke kan se med det blotte øje. Desværre har luften ikke været helt klar for tiden, og det gør selvfølgelig en forskel når det man fotograferer er 10 km væk. Øresund er 4 km bredt på det smalleste sted. Så nu venter jeg på at vi får klar luft igen.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar