tirsdag den 1. marts 2022


 

Det der er så træls ved panoramabilleder, er at de forvrænger, den opfattelse man har på stedet. I hvert fald hvis man bruger vidvinkel.objektiv. Og det gør kameraer generelt. Jeg har zoomet ind men ikke nok så vandet ses kun som en meget tynd stribe, men i virkeligheden fylder det meget mere. 
Nyt forsøg.



Desværre bliver billedet temmeligt uskarpt, for det er jo digital zoom, men i det mindste bliver det mere realistisk.

Så håber jeg mit hovede får den nødvendige hvile i nat. Hvis jeg får syv timers søvn er jeg sikkert nogenlunde frisk. Det fungerer enormt trægt når jeg er for træt. Tankerne går i stå. Så i går da Carsten var ved at forberede mig på dagens program, var jeg nødt til at få ham til at gentage det første han sagde for en sikkerheds skyld. I morges da jeg skrev det første indlæg, måtte jeg stoppe efter halvanden sætning. Tankerne gik i stå helt bogstaveligt. Det er de også ved at gøre nu. Jeg må virkelig kæmpe for at skrive, så jeg fortsætter i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar