fredag den 4. marts 2022

Endelig weekend

 


Jeg ville jo gerne ha haft fri den skønne forårsagtige dag, men da i går sagde at Bent kun skulle på arbejde hvis jeg også kom, så var jeg ville jeg alligevel på arbejde i dag, da Bent er timelønnet, og jeg ved at han gerne vil have nogle flere timer. Og desuden ville Marianne først komme herop sidst på eftermiddagen, fordi hun havde lovet at hente Jeanettes Rosalie efter skole. 

Men jeg er enormt træt. Tre en halv time sov jeg i nat. Faldt i søvn omkring kvart over elleve og vågnede allerede kvart i to, og kunne ikke falde i søvn igen. 

Så nu fejrer vi min fødselsdag. Marianne er gået ned efter nogle øl, og så har jeg lidt tid til at skrive. På min fødselsdag sad jeg på toilettet med en baggrundslyd af Niagara Falls.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar