lørdag den 26. marts 2022

Intet vand

 Der burde være vand i kolonihaven nu, men det er der ikke. Formodentlig har de åbnet for vandet som planlagt klokken 9 og fundet ud af at der er sprunget et eller flere vandrør. Jeg håber det bliver ordnet inden næste weekend for da må jeg flytte herop. Jeg kan ikke få kontakt med Marianne og det er lidt træls, for jeg lovede at komme forbi i dag om eftermiddagen. Hun er sikkert stangstiv og deprimeret, så jeg kører derind alligevel og håber at hun åbner døren. Marianne er ikke lykkelig og det er jeg heller ikke, men vi har det god når vi er sammen. Medmindre altså at Marianne er alt for fuld. Hun er ellers rigtig god til at tage sig sammen og stoppe drikkeriet. Det er bare umuligt at vide hvor længe hun bliver ved. Til gengæld stopper hun så 100%, i adskillige måneder, i modsætning til mig som helst drikker lidt hver dag. Jeg er dog gået bort fra hvidvinen igen. Jeg nyder den ikke lige så meget som øllene, og jeg drikker den for hurtigt og bliver mere beruset end jeg bryder mig om. Til gengæld vil jeg droppe porterne og nøjes med pilsnerne. Lige nu er der meget lunt her i haven og jeg ville enormt gerne drikke nogle pilsnere, men det går desværre ikke da jeg jo skal køre til København. Så nu drikker jeg en kop kaffe og fortsætter med køkkenhaveprojektet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar