mandag den 14. marts 2022

Av, av, av min fod

 Jeg forstuvede min venstre storetå i slutningen af maj. Det er meget længe siden. Jeg troede den var i orden men weekendens gravning gav nye oplysninger. Fredag og lørdag gravede jeg i træsko fordi jeg tænkte at det ville være bedst for den seneskedehindebetændelse jeg har i venstre fod. Det var det måske også, men ikke for højre fod. Jeg må indrømme at jeg også hoppede på fliserne for at få dem til at ligge ordentlig, og det har nok heller ikke været godt. Jeg havde ondt i foden, altså højre fod om søndagen og brugte vandrestøvler, men i dag har været en hård dag. Foden har det af helvede til. Men jeg kan da arbejde så jeg møder også på arbejde i morgen. Men klarer jeg at arbejde til det bliver weekend bliver jeg nødt til at holde en meget passiv weekend uden gåtur. Forhåbentlig kan jeg cykle en tur. Så hvis ellers den søde Marianne kommer herop kan vi cykle en tur ud i skoven, eller ned til havnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar