onsdag den 16. marts 2022


 Tågen er langsomt ved at lette, så det kan være at jeg får mulighed for at ta nogle billeder senere. Jeg vil gerne tage nogle helt identiske billeder med både Nikon kameraet og spejlreflekskameraet for at sammenligne kvaliteten af billederne. Under alle omstændigheder vil jeg lægge nogle billeder ud taget med Nikonkameraet. Det at jeg kan zoome ind gør at jeg kan tage nogle helt andre billeder end med spejlreflekskameraet. Jeg burde købe en kraftig telelinse, men de er dyre og koster tusindvis af kroner, så det er en rigtig dårlig ide i den nuværende situation, hvor jeg bestemt ikke er sikker på at jeg fortsætter i mit nuværende job. Jeg hader at jeg nærmest er ude af stand til at bevæge mig. Det er imod hele min natur at sidde stille hele dagen. Og ikke bare i dag, men formodentlig i ugevis. Derfor har jeg ikke tænkt mig at søge et job, hvor jeg skal sidde på en kontorstol hele dagen. Det vil være uudholdeligt for mig. Nu vil jeg prøve om jeg kan gå over i Føtex og købe nogle øl. Der er ikke ret langt, men min fod har det virkelig ad helvede til. Jeg har nogle krykker men de ligger i kolonihavehuset, og det er enormt svært for mig at hente dem. Men jeg snakkede med Marianne for et øjeblik siden, og hun kommer i morgen med et par krykker. Jeg kan gå på siden af foden, og så længe jeg ikke belaster storetåen kan jeg i det mindste gå en smule, uden at det gør alt for ondt. Men storetåen smerter konstant, så det allerbedste ville være at jeg overhovedet ikke gik nogle steder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar