tirsdag den 1. marts 2022

Alkoholikeren


 Jeg cyklede op i kolonihaven og drak en porter. Nu er jeg i gang med nummer to, men det er trods alt også efter en del tid. Usundt for tarmene, men sundt for sjælen, og hovedpinen er næsten væk. 

Men grunden til titlen er, at foreløberen for denne blok hedder "Alkoholikeren". Jeg tror den hed "Stones Raven" oprindeligt, men jeg kan ærlig talt ikke huske det. "Alkoholikeren er en lukket blog, som jeg er den eneste der kan læse. Så vidt jeg ved er Lars den eneste der har læst i den, men Ken har mulivis også. Men inden jeg kan åbne den for offentligheden igen er jeg nødt til at læse det hele grundigt igennem igen. Jeg har intet imod at svine personer til og såre dem hvis de har været ondskabsfulde over for mig. Men det er trods alt ikke noget jeg ønsker at gøre i al offentlighed. Det er uværdigt både for vedkommede og mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar