fredag den 14. april 2023

Lidt mere shockwave behandling

Jeg var hos fysioterapeuten fik noget shockwave behandling efterfulgt af noget laserbehandling. Det er enormt smertefuldt med shockwave behandlingen, men kun der hvor der er inflammation i knæet. Der hvor jeg ikke har inflammation kan jeg ikke mærke noget, så på den måde er det jo let at følge med i hvordan det går. Fysioterapeuten sagde, at det var en fordel for restitutionen, at jeg gik eller cyklede lidt, og mente at jeg skulle vente med at gå på arbejde, indtil jeg kunne gå op ad en trappe.

Jeg tænker jeg holder mig fra cyklen nogle dage endnu. Alene tanken om hvor smertefuldt det var, da jeg prøvede at cykle lidt i mandags, holder mig væk fra den et stykke tid endnu. Men jeg kan da bøje højre ben langsomt, hvis jeg er forsigtig, så om et par dage, vil jeg prøve at cykle forsigtigt. 

Jeg må heller ikke være alt for inaktiv ifølge fysioterapeuten, så nu tar jeg en kop kaffe, og bagefter går jeg en lille tur over på kirkegården.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar