tirsdag den 11. april 2023

Den gode og den dårlige nyhed

Jeg var hos fysioterapeuten som sagde at jeg mindst skulle være sygemeldt i to uger, måske tre uger. Det er den gode nyhed. Den dårlige nyhed er at jeg skal skåne mit ben så meget som muligt og hovedsageligt sidde og bøje benet ind i mellem. Det kan godt være at jeg har en fin udsigt, men om to-tre uger så er jeg rigtig, rigtig træt af udsigten, det er helt sikkert. Det bliver røvkedeligt. Og ovenikøbet nu hvor vi omsider er ved at få rigtig forårsvejr. Jeg kan ikke engang tage op i kolonihaven, for haven er alt for kuperet, det fandt jeg da ud af i weekenden. Hvis bare jeg havde haft en flad have. Jeg kan sådan det godt gå rundt når der er helt fladt, men alt andet dur ikke. Det blir et helvede de næste par uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar