fredag den 7. april 2023

Knæproblemer igen

 Coronasenfølgerne er værre end forudset. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at de enorme problemer med knæene som jeg har nu skyldes forbuddet med at træne i fitnesscentret. Så siger folk at man kan træne selv. Men når man har været udendørs hele dagen i rusk og regn, så er tanken om at cykle en tur i rusk og regn og i mørke når man kommer hjem fra arbejde ikke særlig attraktiv. 

Jeg burde selvfølgelig have solgt min bil da forbuddet mod træning i fitnesscentre trådte i kraft, og på den måde have tvunget mig selv til at cykle i rusk og regn, men på det tidspunkt undervurderede jeg de konsekvenser som manglede træning ville medføre. 

Så med dagevis af smerter i knæene må jeg konkludere at min trang til at arbejde og betale skat og støtte dette samfund ikke længere er tilstede. Vi får se. Hvis jeg stadigvæk ikke kan gå på arbejde på tirsdag og er nødt til at melde mig syg, så vil jeg ringe til min arbejdsplads og bede dem om at fyre mig. Jeg har tre måneders opsigelse og jeg har ligeledes tre måneders opsigelse på min lejlighed, så det passer perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar