onsdag den 6. juli 2016

Planen er at gå mod Grautheller og dernæst Nilsebu. Jeg kan nok være i Nilsebu om tre dage. De der går fra hytte til hytte bruger selvfølgelig kun to dage på det, men de skal heller ikke bære på telt, liggeunderlag, sovepose, mad og sprit, så deres rygsæk vejer jo kun det halve af min.

Ifølge vejrudsigten giver der regn i morgen, og så får jeg to dage med tørvejr. Dernæst står den kun på regnvejr. Min oprindelige plan var at gå vest om Blåsjø, men hvis vejrudsigten holder vil jeg gå mod Setesdalen, dvs. Bykle. Bla. fordi det regner mindre mod øst.

Jeg har mad nok med til Nilsebu, så jeg gider ikke købe mad her, det kan jeg købe i Nilsebu. Og hvis vejret bliver meget dårligt går jeg ikke mod Nilsebu, men mod Lysebotn og tar båden derfra til Stavanger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar