søndag den 8. maj 2022

Skræmmende viden

 Den nervebetændelse som kom som et lyn fra en klar himmel, har været skræmmede for mig lige siden, for den er aldrig helt forsvundet 100% så det er enormt skræmmede at den blusser op igen. Jeg har lige siden spekuleret over om det mon var et attack af sclerose men jeg aner det ikke. Problemet at hvis det ikke var derfor, hvad var det så? Hvis det var alkoholen som gav mig nervebetændelsen dengang, så burde den være langt værre nu, for jeg har bestemt ikke holdt mig tilbage de seneste år. Men nu har jeg netop fundet en skræmmende artikel. Et højt urinsyreniveau i blodet er med til at forhindre skader på nerverne på grund af sclerose. Hvilket vil sige at der er en vis risiko forbundet for mig, ved at sænke urinsyreniveauet i blodet. Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det var et attack, men det er ikke umuligt  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar