torsdag den 3. februar 2022


 Jeg fik svar på min PCR-test i morges og den var negativ. Lidt utroligt eftersom jeg har tilbragt masser af tid sammen med Marianne og hun har hostet løs. Det har jeg til gengæld ikke, kun lidt kradsen i halsen, som tyder på at jeg har en luftvejsinfektion, men det er ikke corona. Så jeg købte et termometer for lidt siden og den siger 37,5 grader. Så hvis jeg har feber er det i hvert fald ikke ret meget. Jeg ville have foretrukket at det var corona, for jeg bliver alligevel smittet før eller siden, men jo tættere det er på min sidste vaccination, jo bedre. Nu er det jo ikke mange uger siden jeg blev vaccineret, så det er nok derfor at Marianne ikke har smittet mig. Hun går stadigvæk og hoster og det har hun gjort i mere end 10 dage nu.

Men det er nu lidt kedeligt at være syg, selv om det ikke er ret meget. Jeg er bare øm i musklerne, men det er røvkedeligt at sidde inde hele dagen, og vejret er så elendigt at jeg heller ikke gider gå en tur. Selv udsigten er elendig på grund af tåge, men selv om der ikke var tåge ville den stadig være dårlig fordi mine vinduer er blevet beskidte. Og det er ikke mere end ca. 10 dage siden at jeg vaskede dem. Beliggenheden og husets konstruktion gør at vinduerne hurtigt bliver beskidte, men som regel er det nok at vaske dem en gang om måneden. Det må være alt det blæsevejr der har været, som har gjort at de så lynhurtigt er blevet beskidte, og mere udsigt til mere blæsevejr, orker jeg ikke at vaske dem allerede igen. Øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar