tirsdag den 17. februar 2015

For en gangs skyld er jeg blevet nødt til at ta en sygedag. Jeg blev forkølet i går. Sikkert fordi jeg svedte da jeg cyklede på arbejde i går og derfor smed jakken. Det har jeg gjort massevis af gange før, men i går gik det åbenbart galt og jeg blev forkølet. Det blev værre i nat så jeg fik ikke sovet meget. Det er lige på nippet til at sprede sig til halsen, så jeg skal absolut ikke ud i dag. Det er så kun min anden sygedag siden jeg begyndte i firmaet for 8 år siden, så det går jo nok. Det eneste der er irriterende er at jeg heller ikke kan komme ud at løbetræne i dag, men forhåbentlig er forkølelsen væk i morgen.

Så kan jeg bruge dagen på at deltage lidt i debatterne på JP. Det sædvanlige hylekor er selvfølgelig i gang efter attentaterne i København. Mærkelig nok tav de, da Breivik definitivt lukkede munden på en masse af Norges kommende politikere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar