fredag den 1. april 2022

Ned efter øl

 Jjeg har ikke kunnet få kontakt med Marianne siden weekenden, så jeg var nødt til at ta ind til hende efter arbejde i dag. Jeg fandt hende som forventet. Splitternøgen i sofaen. Stuen så værre ud end sidst, og jeg overtalte hende til at med til Helsingør, hvilket ikke var svært. Men der var totalt bombet og eftersom hun har en lejer brugte jeg tid på at vaske op og fjerne dåser i stuen. Hun er nervøs for at løbe tør for øl, og det vil vi gøre, så ubamhjertig som jeg er har jeg sendt hende ned efter flere øl. Og det har jeg også gjort mange gange på Nørrebro og midt om natten. Og selv om det meste af Danmark mener at det er livsfarligt at færdes på Nørrebro og især midt om natten, så er virkeligheden lidt anderledes. Og jeg tænker at hvis hun er for fuld til at hente øl så er hun også for fuld til at drikke dem. Hun henter dem dog altid. Og så kom hun tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar