torsdag den 14. april 2022

Endelig fri


 Alt er som det plejer at være. Dvs. efter en flere dage med fint vejr hvor jeg var på arbejde, fik jeg påskeferie og vejret er kbap så fint. Jeg fik nogle øl og noget hvidvin i går men ikke så meget at jeg har tømmermænd. Desværre har jeg købt for meget og er fra morgenstunden fortsat med at drikke. Ikke så godt. Situationen var forudsigelig så på vej hjem fra arbejde i går kørte jeg forbi Jem og Fix og købte en rulle grønt trådhegn med masker på 5 x 10 cm. Det er 120 cm højt og 25 meter langt så jeg kan i det mindste begynde på at bygge min kattefæstning. De kommer med garanti til at brokke sig fra kolonihaveforeningen for de vil jo synes at det vil være helt urimeligt hvis naboens kat ikke længere kan færdes i min kolonihave som den har lyst, skide som den har lyst og gå ind i mit kolonihavehus som den har lyst. De kommer i hvert fald til at brokke sig hvis jeg bliver nødt til at lave hegnet i dobbelt højde, så det når op i 2,4 meter. Jeg vil være totalt ligeglad, så må de tvangssælge kolonihavehuset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar