torsdag den 4. august 2016

Helsingør

Jeg var i Helsingør i dag for at få tage et røntgenbillede af min venstre skulder. Jeg har haft smerter i den i flere måneder nu, så i gør var jeg ved læge og i dag blev det så et røntgenbillede. Det foregik på Murergade lige neden for hvor jeg boede for nogle år siden. Røntgenbilledet blev taget for at tjekke at der ikke er noget slidgigt, men jeg gætter på at det er en seneskade, fordi min træning var meget ustabil gennem vinteren og foråret. Så jeg får snart en henvisning til en fysioterapeut som skal lære mig nogle øvelser. Problemet er at seneskader kan ta evigheder, men formodentlig går det i orden igen.
Det tog jo ikke mange minutter at få taget et røntgenbillede, så jeg gik en lille runde bagefter og tog nogle billeder. I aften skal Sting spille foran Kulturværftet, men selvfølgelig er alle billetter udsolgt. Desværre for koncerten begynder nu. 
Når jeg lægger en hel filmrulle ind på én gang kommer de på bloggen i omvendt rækkefølge, så billedet ovenover er det sidste billede jeg tog før jeg tog toget tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar