tirsdag den 2. august 2016

Aftentur på cykel

Det er så fedt. I efterhånden en del år har jeg prøvet at overføre billeder fra min mobil og direkte på min blog og det har aldrig kunnet lade sig gøre. Faktisk krævede Blogger tidligere penge for at det kunne lade sig gøre at overføre billeder direkte fra mobil til bloggen og jeg betalte. Men jeg fik det aldrig til at virke. Nu virker det omsider og jeg kan endda overføre en hel filmrulle på én gang og det går lynhurtigt. Meget, meget hurtigere end når jeg overfører billeder fra computeren. En filmrulle på 10-20 billeder tar ikke meget længere tid end et enkelt billede fra computeren. Jeg ved så endnu ikke hvor mange billeder jeg kan overføre på en gang, så derfor har jeg sendt aftenens billeder af to gange.  
Stubbedam i Rude Skov
 
Sommerhyld. Bærrene ser lækre ud men de er giftige.
 
Stubbedam
 
 
En splinterny promenade langs østsiden af Store Kalv der er en bugt i Furesøen.
 
Også et splinternyt udsigtstårn på nordsiden af Store Kalv. 
Tidligere var der et fugletårn næsten ude ved vandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar