mandag den 8. august 2016

En fridag på en fin dag.

 Jeg tog fri i dag, eller rettere fik fri, og kan nyde min skønne altan. Heldigvis kommer vinden fra det rigtige hjørne så der er rimelig læ, for det blæser godt.
Jeg fik svar fra lægen i dag, og jeg har en smule slidgigt øverst på nøglebenet i skulderen, men det er ikke derfor jeg har smerter. Det skyldes en inflammation i senerne. Så jeg skal til fysioterapi for at lære nogle øvelser. Det bliver hurtigst muligt for jeg har kroniske smerter og det er ret trættende. Desuden savner jeg at træne, men jeg tør ikke, for jeg synes bare det blir værre med skulderen. Mit knæ er også stadig skadet, men i det mindste ved jeg godt hvilke øvelser jeg skal gøre, men jeg er nødt til at gå i et fitnesscenter, fordi det er umuligt for mig herhjemme. Der er så kommet et nyt som ligger lige ved mit arbejde og som åbner på lørdag, så det blir nok der jeg kommer til at træne, selv om det er dyrt. 199 om måneden indtil nytår og derefter 399. Hamrende dyrt, men det blir nok nødvendigt. Fitness World er meget billigere, men det ligger 3,5 km herfra og det er lidt langt synes jeg. Eller også er jeg lidt doven. Det er jo højest et kvarter på cykel. Men det andet er 5 minutter på cykel.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar