søndag den 23. juni 2013

Jeg tog ned på havnen og mødtes med Jens. Vi tog om til hans båd fordi han lige ville lade motoren køre lidt. Efter at den havde kørt lidt stoppede han den og da han lidt efter ville starte den igen skete der ingenting. Han mener at starteren er gået i stykker. Det er noget virkelig shit.



 
 
 
 
Bagefter gik vi op til Bjarne ved fiskeklubben.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Som man kan se på billedet ovenover er udsigten fra fiskeklubben suveræn, så det er perfekt at sidde på bænken udenfor og snakke. Jeg har ikke været der længe, bl.a. fordi jeg bruger min sparsomme fritid på at cykle rundt på Nordsjælland og jeg tog da også hjem ved 5-tiden fordi jeg ville løbe en tur i skoven inden aftensmaden.
Jeg løb 11.3 km på 55 min og det er et meget behageligt og afslappende tempo for mig. Jeg elsker at løbe og kunne løbe i timevis hvis ellers benene kunne holde til det. Det kan de ikke og jeg har adskillige småskader, men heldigvis ikke så alvorligt at det generer mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar