torsdag den 27. juni 2013

Dagene går som de plejer. Jeg cyklede 55 km i mandags. Besøgte Marianne om tirsdagen. I går løb jeg 9,3 km og trænede i Fitness Factory senere om aftenen.

Jeg lavede noget hyldeblomstsaft i søndags, og eftersom det var meget let at lave og smagte ganske godt, plukkede Marianne og jeg nogle hyldeblomster i Grøndalsparken da jeg besøgte hende. Jeg lavede noget saft til hende med det samme og resten af blomsterne frøs jeg. I dag samlede jeg nogle hyldeblomster til mig selv og frøs dem. Ellers har jeg ikke lavet så meget i dag og ikke engang trænet eller cyklet. Dvs. jeg har sikkert cyklet 20 km i alt i dag når man regner turen ned til stationen med.

Marianne kommer i morgen, så jeg håber at der bliver godt vejer i weekenden så vi kan cykle en lang tur. Eller ta en tur til Kullen, jeg har ikke været derude endnu i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar