lørdag den 18. juni 2016

Det lakker voldsomt mod enden med mit og Mariannes forhold. Hovedårsagen er at hendes psykopatiske datter Jeanette lånte 3500 kr af mig, for at betale en gæld, der gjorde at hun og hendes kæreste var ved at blive smidt ud af deres lejlighed.
Aftalen var at hun skulle betale pengene tilbage når hun fik sine feriepenge. Hun fik sine feriepenge men først efter hårdt pres fik jeg hende til at overføre 1000 kr til Marianne, fordi Marianne havde hårdt brug for pengene. Dem har hun så senere overført til mig.
Jeanette lovede at overføre resten senere men selvfølgelig har jeg intet hørt fra hende. Marianne er så vant til Jeanettes opførsel at hun slet ikke reagerer på det. Havde det været min datter der havde opført sig sådan over for min kæreste, var jeg blevet rasende og havde nægtet at tale med hende før hun havde betalt pengene tilbage. Men ikke Marianne.
Jeg vil under ingen omstændigheder finde mig i at Jeanette bare skider på mig efter at jeg har hjulpet hende ud af en alvorlig knibe, så jeg har sagt til Marianne at hvis ikke Jeanette overfører pengene til mig, så må hun enten droppe kontakten med Jeanette, ellers vil jeg droppe kontakten til hende. At Marianne med garanti endnu engang vil lade sig udnytte og betale for sin datter ændrer ikke sagen for mig.

Nedenstående sang udtrykker præcis hvad jeg føler, og jeg har slået den op på Mariannes Facebook side.
https://www.youtube.com/watch?v=0fKOQxbH-08

Jeg må, for forståelsens skyld, hellere tilføje at Jeanette ikke er et ondt menneske. Hun udnytter andre, hvis hun har muligheden for det, men hun er også mere tolerant, forstående og tilgivende end de fleste og hun accepterer mennesker som de er. Hun bærer ikke nag, så hun kan være vildt ophidset det ene øjeblik, men hvis hun ikke får sin vilje, accepterer hun det og sekunder senere er hun som om ingenting er sket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar