tirsdag den 22. marts 2016

Så fik jeg omsider købt mig en sofa. Jeg købte den igennem Den Blå Avis for 1400 kr. og fik en der hedder Peter til at hjælpe mig med at flytte den herover. Marianne har længe brokket sig over at jeg manglede en sofa, men det sidste år sparede jeg ret meget for at få betalt de sidste 100.000 kr. jeg havde i studiegæld. Det er selvfølgelig også derfor jeg bor ret beskedent uden et køkken og kun med ét værelse, men det er meget billigt. 3300 om måneden inklusiv forbrug. Nu er jeg omsider gældfri og kan godt tillade mig at købe en brugt sofa.

 Ganske nydelig synes jeg selv.

 Og så passer den meget godt til indretningen.

Bag døren står køleskabet. Det er ikke særlig praktisk med et køleskab i samme rum som man sover. Motoren larmer ikke specielt meget, men der er luft i kølevæsken, så den klukker en del. Jeg er ikke så begejstret for det men Marianne elsker lyden for hun synes det lyder som et vandfald, og efter et par måneder vænnede jeg mig også til det.





Mit meget beskedne komfur.

 Toilettet hvor håndvasken også er køkkenvasken.

 Altanen med de to bambussofaer jeg brugte i stuen indtil i går.

 Sofaen er selvfølgelig en sovesofa. Meget praktisk kan den deles i to separate senge.

Til sidst en utilsigtet selfie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar