torsdag den 10. marts 2016

Jeg har købt en ny mobil. En Moto G 3. generation. Min gamle mobil, en Lumia 520 blev dårligere og dårligere som internethotspot, og eftersom det er den eneste måde jeg kan komme på internettet blev det mere og mere uudholdeligt. I lørdags blev jeg smidt af internettet 20-30 og det tar mindst et minut hver gang at komme på internettet igen. Det var til at bli vanvittig af.
Jeg valgte den billigt mulige mobil med et rimeligt kamera. Den kostede 995,- kr. og har et 13. mpix kamera. Det er i hvert fald ikke dyrt. Hvor godt kameraet er vil tiden vise men et par billeder har jeg da taget for at afprøve det.

 Udsigt fra altanen i går morges.

Sorgenfri Slot i baggrunden.
Pladsen bilen holder på skulle måles op da den skal laves om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar