onsdag den 24. januar 2018

38 grader

De 38 grader er ikke temperaturen udenfor, men min. Siden jul har jeg hostet, men de sidste par dage har jeg været lidt syg, så jeg gik til læge i dag. Så blev jeg podet og der kommer et svar om et par dage. Lægen beordrede mig til at købe et termometer, men det var helt overflødigt for hun gættede på at min temperatur var 38 grader og det viste sig at være korrekt. Så nu kan jeg, ligesom i går, tilbringe dagen med at kigge ud på det grå kedelige efterårsvejr. Jeg hader det. Sommeren i Danmark er ikke noget at råbe hurra for, men det er til at leve med. Det grå triste vejr, uden antydningen af sne, der varer måned efter måned er modbydeligt. Dog vil jeg alligevel foretrække at være ude i det triste møgvejr og arbejde, frem for at sidde indendørs og glo ud af vinduet. Så jeg håber hals og lunger har det bedre  i morgen, så jeg kan komme ud igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar