mandag den 10. april 2017

Meningen var at jeg skulle besøge Ken i morgen, men jeg har nærmest mistet stemmen og jeg er bange for at smitte deres lille ny. Bortset fra en mistet stemme og et hosteanfald i ny og næ så har jeg det glimrende, så det er hamrende irriterende.
Ellers er planen at bruge "efterårsferien", på at planlægge hvad jeg vil nu. 150.000 har jeg skrabet sammen, men de rækker jo ikke langt, når der ikke kommer noget ind på kontoen længere, så jeg er nødt til at tænke mig lidt om.
Planen var oprindelig at begynde at vandre 1. maj fra Lindesnes og nordpå så længe jeg orkede, men på det seneste er der faldet temmelig meget sne i de norske fjelde, så selv om der stadig ligger mindre end normalt, så kræver det formodentlig ski for at vandre i maj, og det gider jeg ikke. Så skal det være om vinteren.
Så nu spekulerer jeg på at begynde i midten af maj, men det er formodentlig stadig alt for tidligt. Så kan jeg vandre mod nordøst i skovene, men så vidt jeg kan se, kommer det til at betyde at jeg kommer til at vandre en stor del på landevejene, fordi de fleste skovveje ender blindt og det er et helvede at vandre igennem skoven uden for stier og veje.
Så jeg spekulere og spekulerer men jeg tror at jeg siger op når jeg kommer tilbage efter påsken. Så er det op til Henrik at afgøre om det skal være fra 1. maj, midt i maj, 1. juni eller midt i juni.

Fra toppen af Auråhorten 8. juli 2016

Ingen kommentarer:

Send en kommentar