tirsdag den 12. april 2016

Jeg har sagt til min chef at jeg stopper og formodentlig flytter til Norge. Så mit indlæg i går som jeg nu har fjernet igen, var en slags farvel til det liv jeg har haft her og som sikkert fortsætter på samme måde blandt dem jeg kender. Det var i øvrigt ikke meningen at indlægger i går skulle være på så længe, men det skyldtes langsomme reaktioner.
Jeg har endnu ikke bestemt præcist hvad jeg vil, men enten bliver det nok et job på et højfjeldshotel sommeren over, eller også en vandring i fjeldet fra syd mod nord. Det er ikke sikkert at jeg kan gøre det sidste, for jeg fik en knæskade, et springerknæ, for mere end tre uger siden og det er endnu ikke i orden. Så det bliver en alt for hård belastning for knæet at vandre i fjeldet så længe jeg har en knæskade. Det ville ellers være enormt fedt. Jeg har kun prøvet at vandre to uger før så det ville være helt fantastisk med flere måneder.

Efterårsbillede fra Setesdalsheiene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar